FAQ

Gdzie można uzyskać szczególowe informacje na temat funkcjonowania programu the men's world club?

Szczegółowe informacje dotyczące zasad funkcjonowania programu the men's world club można znaleźć w Regulaminie dostępnym na stronie: http://ksk.vistula.pl/statute.html

Jak dołączyć do Programu the men’s world club i otrzymać kartę stałego Klienta?

Chcąc dołączyć do programu:
1. Należy dokonać dowolnego zakupu w salonie firmowym Vistula, Wólczanka, Lambert, lub w sklepie internetowym Vistula lub Wólczanka
2. Wypełnić i podpisać formularz zgłoszeniowy w salonie, lub formularz elektroniczny na stronie sklepu online.
3. Po spełnieniu powyższych warunków, karta jest wydawana na miejscu w salonie. W wypadku rejestracji online, karta jest wysyłana razem z zamówionym towarem.

Czy karta Programu the men’s world club uprawnia mnie do rabatu podczas zakupów?

1. KARTA V & W GOLD TAK 10%, także podczas zakupów w sklepie online marek Vistula i Wólczanka.
2. KARTA V & W CLASSIC NIE 0%
3. Obie karty służą do zbierania punktów które mogą być zamieniane na atrakcyjne rabaty kwotowe, rabaty kwotowe mogą być odbierane jedynie w salonach stacjonarnych.
4. W trakcie promocji okresowych dla stałych Klientów, wysokość rabatów wyznaczają zasady danej promocji, niezależnie od rodzaju karty.

Jak uzyskać kartę V & W GOLD z 10% rabatem?

Klient otrzymuje kartę GOLD automatycznie po przekroczeniu obrotu 10.000 zł. na karcie CLASSIC.
Karta GOLD jest wysyłana do Klienta pocztą na adres podany przez Klienta.

Czy za każdy towar zakupiony w salonie lub sklepie internetowym otrzymam punkty?

Punkty w programie the men’s world club są naliczane według zasady:
1 złoty wydany na zakupy produktu w cenie regularnej to 1 punkt zarejestrowany na karcie
Za produkty zakupione podczas promocji lub przecenione, nie są naliczane punkty.

Co to jest cena regularna towaru?

Cena regularna to cena obowiązująca w dniu wejścia kolekcji do sprzedaży.

Czy za zakupy w sklepie internetowym otrzymam punkty?

Tak, produkty zakupione w sklepie internetowym, w wypadku podania w "koszyku zakupów" numeru karty the men`s world club, są rejestrowane do karty, tym samym punkty naliczają sę na takich samych zasadach jak podczas zakupów w salonach.

Jak długo punkty zgromadzone na karcie zachowują ważność?

Punkty zachowują ważność przez 1 rok od daty zakupu.

Na jakie nagrody mogę wymienić zgromadzone na karcie punkty?

W zależności od ilości zgromadzonych punktów można uzyskać nagrody w formie rabatu kwotowego o wartości:
200 zł = (-) 2 500 pkt
500 zł = (-) 5 000 pkt
1 500 zł = (-) 10 000 pkt
Każda odebrana nagroda pomniejsza pulę zgromadzonych punktów o wartość punktową danej nagrody. Nagrody uzyskane z tytułu punktów zgromadzonych na karcie the men`s world club, mogą być realizowane wyłącznie w salonach sprzedaży. Na chwilę obecną nie ma możliwości realizowania rabatów kwotowych w sklepach online marek Vistula i Wólczanka.

Jak mogę odebrać nagrodę w programie lojalnościowym the men’s world club, za zgromadzone na karcie punkty?

Nagrodę za zgromadzone punkty można odebrać przy dowolnej transakcji realizowanej w salonie za towary zakupione w cenie regularnej.
Jedną nagrodę można odebrać do jednej transakcji.
Na chwilę obecną nagród nie można odbierać podczas transakcji w sklepach online marek Vistula i Wólczanka.

W jaki sposób mogę sprawdzić ilość punktów zgromadzonych na karcie?

Stan punktów zgromadzonych na na koncie, można sprawdzić:
1. W salonie podczas zakupów
2. Logując się do swojego konta, po wcześniejszej rejestracji konta na stronie http://ksk.vistula.pl/rejestracja
3. Dzwoniąc na infolinię podaną na Karcie Stałego Klienta

Czy istnieje możliwość wydania duplikatu karty Vistula?

Duplikat karty jest wydawany tylko do kart imiennych.
W takim przypadku należy skontaktować się z Infolinią programu lojalnościowego: 801-800-777
W przypadku kart numerycznych, Klient zgłaszając w salonie zagubienie takiej karty otrzymuje nową w salonie.

W jaki sposób mogę zaktualizować dane na karcie stałego Klienta?

1. W salonie podczas zakupów <br> 2. Dzwoniąc na infolinię podaną na Karcie Stałego Klienta<br> 3. Logując się do swojego konta, po wcześniejszej rejestracji konta na stronie <a href="http://ksk.vistula.pl/rejestracja" target="_blank">http://ksk.vistula.pl/rejestracja</a>.<br>

Czy dokonując zakupu w sklepie internetowym Vistula lub Wólczanka, istnieje możliwość zamówienia karty stałego Klienta?

Tak, istnieje taka możliwość. Po wypełnieniu formularza i potwierdzeniu swoich danych, karta zostanie do Państwa przesłana razem z towarem zakupionym w sklepie online.

powrót